onsdag, november 22, 2006

I drømmeland 2


Greit. Jeg drømte igjen.

Denne gangen handlet drømmen om at jeg var ute på tur med min far, på et slags snødekket fjell eller noe sånt. Plutselig ser vi en svær bjørn. Den er visst skadet, og ser ut til å lide. Min far foreslår at vi skal redde bjørnen fra dette smertehelvetet den tydeligvis er i. Dette blir naturlig nok min oppgave. Jadda.

Så jeg sniker meg opp til bjørnen, drar frem speiderkniven, og kutter den kjapt og greit i halsen. Jeg treffer pulsåren, som planlagt. Blodet SPRUTER. En tjukk stråle som pumpes ut. Jeg er fornøyd.

Senere i drømmen er jeg på en slags hytte, med min mor og min bror, og en gjest. Nå viser det seg at bjørnen IKKE er helt død, og den lusker rundt hytten vi er på. Denne gangen blir det min mors oppgave å ta seg av den uønskede plageånden. Når dette problemet er løst, oppstår det imidlertid et annet: hytten kollapser - ikke helt uventet, siden deler av den er laget av snø. Ruinene blir også infisert av flaggermus. Min bror blir dritsur, fordi hans nye Nintendo Wii ble begravet da alt raste sammen. Jeg graver i snøhaugen for å finne klærne mine, med middels suksess.

Begynner å lure på om jeg har sett på for mye South Park.