onsdag, januar 17, 2007

Pause i forholdet

Jeg lå i sengen min en dag og så på film (Populærmusikk fra Vittula, som jeg vil anbefale på det sterkeste!), da min elskede laptop plutselig avviste meg kort, hardt og brutalt. Kanskje den ikke likte filmen.

Data: "Nei vet du hva. Dette skvipet vil jeg rett og slett ikke være med på å spre rundt."

Chrisj: "Men... hæ? Ikke vær sånn da! Jeg liker filmen! Den er kjempemorsom!"

Data: "Morsom? HAH! Du er nå en skrulling! Godt du har meg, så du ikke dummer deg helt ut!"

Chrisj:"Ååh, men vær så snill! Får jeg bare se ferdig filmen? Så lover jeg å skjerpe meg etterpå!"

Data: "Nå får du være uten meg en stund, og tenke på hva du har gjort, så kanskje jeg kommer tilbake når du angrer."

Chrisj: "Neeei, vær så snill! Nei! NEEEIIII!!!"

---

I dag ble jeg vekket av at datareparasjonskundeservicemannen (oi, det var et langt ord!) ringte meg rundt kl 08. Jeg trodde først det var noen som tulleringte, men tok heldigvis raskt til fornuften. Så nå får vi se.

1 Comments:

Blogger Leander said...

Frustrasjon, data er ditt navn!

18/1/07 00:25  

Legg inn en kommentar

<< Home